Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja2022-03-10T06:44:03+00:00
Kje se nahajajo vaši prostori? Kako v stik z vami?2022-02-24T17:34:02+00:00

Naši prostori se nahajajo v Ljubljani na Tržaški cesti 2, na notranjem dvorišču stavbe stare Tobačne. V stik z nami lahko pridete osebno ali pa nas pokličete na 040 322 365 oziroma pošljete sporočilo na email info@printalnica.si.

 

Ali lahko naročilo oddam in prevzamem osebno?2022-02-24T17:35:11+00:00

Naročilo lahko oddate in prevzamete osebno. Lahko se oglasite v naši pisarni na Tržaški cesti 2 v Ljubljani, kjer svoje naročilo lahko oddate, vprašate za morebitne napotke pri pripravi datotek za tisk. Lahko vam tudi svetujemo in predstavimo materiale na katere printamo. Na isti lokaciji lahko končane tiskovine prevzamete in tudi plačate, če ste se odločili za plačilo ob prevzemu.

Kdaj se lahko oglasim pri vas?2022-02-24T17:35:35+00:00

Pri nas se lahko oglasite katerikoli dan v tednu od ponedeljka do petka od 8 -16h. Med delovnim časom smo vam na voljo tudi na mobilni telefonu 040 322 365. Po predhodnem dogovoru za tiskovine večjih količin smo na voljo tudi izven delovnega časa.

Ali printate (tiskate) tudi izven delovnega časa?2022-02-24T17:36:20+00:00

Printamo (tiskamo) tudi izven delavnega časa.
Ker vemo, da je pogostokrat treba delati do zadnjega vam nudimo printanje in tisk tudi izven delovnega časa, sredi noči in ob vikendih. Za tako naročilo nas morate predhodno poklicati in se dogovoriti med delovnim časom, da se uskladimo kdaj točno bi želeli printati in če je to iz naše strani izvedljivo. Minimalno naročilo za printanje izven delovnega časa je 50 €. Cene so za 50% višje. Naročanje preko spleta v tem primeru ni mogoče. Za naročilo pokličite na 040 322 365, kjer se boste dogovorili glede podrobnosti.

Ali lahko pri vas parkiram?2022-02-24T17:36:51+00:00

Pri nas lahko parkirate. Z avtomobilom lahko pridete čisto do naše poslovalnice na notranjem dvorišču. V kolikor morate pri nas opraviti samo dvig lahko avto pustite na parkirišču tako, da na vidnem mestu pustite telefonsko številko. Brez skrbi če morate koga za nekaj minut zaparkirati, to je v tej poslovni zgradbi stalna praksa, zato ni vroče krvi.

Ali so cene na spletni strani točne in končne?2022-02-24T17:37:18+00:00

Cene, ki jih dobite v vmesniku, so točne in končne ter vključujejo DDV (razen, če je navedeno drugače). Končni ceni se prišteje strošek poštnine (osebni prevzem je brezplačen) in strošek glede na izbiro plačila. Pri plačilu ob osebnem dvigu, po predračunu in s PayPalom znesek ostane isti.

Ali lahko v spletni printalnici tiska (printa) vsak?2022-02-24T17:38:50+00:00

V spletni printalnici lahko tiska vsak, ki ima datoteko ustrezno pripravljeno za tisk (glej navodila za pripravo datotek). V kolikor bi imeli težave s katerimkoli korakom, nas lahko kontaktirate za pomoč.

Ali v spletni printalnici tiskovine tudi grafično oblikujete?2022-02-24T17:39:15+00:00

Grafično oblikovanje nudimo le po dogovoru, datoteke za tisk pa morate imeti že pripravljene. V kolikor jih moramo popravljati ali prilagajati, se vam zaračuna oblikovanje po ceniku.
V spletni printalnici pa si lahko oblikujete sami svoje produkte v dizajnerju, ki ga najdete pri produktih Tisk na majice, Tisk na skodelice…

Ali mi lahko sprintate poskusni print iz moje datoteke?2022-02-24T17:39:44+00:00

Poskusni print vam lahko natisnemo v kolikor se za to dogovorite vnaprej. Najbolje je, da se oglasite pri nas ali pa nam želeno datoteko z željo pošljite na info@printalnica.si. Če gre za večje količine in stroške, se predhodno dogovorimo o možnih stroških.

Kako lahko izdelke plačam?2022-02-24T17:40:19+00:00

Plačate lahko na več načinov:

  • Plačilo ob osebnem dvigu +0 €
  • Plačilo po predračunu +0 €
  • Kreditna kartica + 0 €
  • Paypal + 0 €
Kako hitro lahko izvedete naročilo?2022-02-24T17:40:57+00:00

Naročilo izdelamo v najkrajšem možnem času. Izvedba oziroma obdelava naročila se začne takoj po prejetju naročila. Če se vam resnično mudi preverite možnost takojšnje izvedbe na info@printalnica.si ali tel. 040 322 065. Približni časi izdelave za naše produkte so:

  • CAD IN NAČRTI: V dveh urah, večje naklade v enem dnevu
  • PLAKATI IN POSTERJI: V dveh urah, večje naklade v enem dnevu
  • TISK NA PLATNO: v povprečju 2-3 delovne dni; v kolikor bi naročilo potrebovali prej, nam to sporočite na mail ali nas pokličite
  • NALEPKE IN FOLIJE: V enem dnevu
  • REKLAMNI MATERIAL: Odvisno od izbranega produkta in zaloge le-tega
Potrebujem tiskovine že danes, jih lahko naredite?2022-02-24T17:43:04+00:00

Še danes vam lahko izdelamo enostavnejša naročila v kolikor nimamo preveč polne proizvodnje. Najbolje je, da nas v primeru, ko tiskovine potrebujete ekspresno, kontaktirate in se dogovorimo kakšne so možnosti. Možen je tudi osebni prevzem pri nas na Tržaški 2, tako da je izvedljivo, v kolikor nas pravočasno kontaktirate.

Kompleksnejših naročil in izdelkov (produktov), ki niso na zalogi, žal ne moremo izdelati isti dan, saj potrebujejo dodatno obdelavo ali pa jih moramo naročiti.

Kako hitro nam lahko dostavite izdelke?2022-02-24T17:44:30+00:00

Izdelke vam najhitreje dostavimo, če jih prevzamete pri nas. Ko bodo printi/tiskovine pripravljeni za prevzem vas bomo o tem obvestili z e-mailom in sms sporočilom.

Če osebni prevzem ni možen, vam pošiljke pošljemo. Za vse kraje v Sloveniji kot standard ponujamo dostavo naslednji delovni dan, daljši dostavni roki pa so odvisni od gneče, ki jo imajo dostavljavci. Pošta Slovenije si pridržuje pravico do dostave v treh delovnih dneh, na kar pa mi po oddaji vašega paketa žal nimamo vpliva. V kolikor bi želeli svoji pošiljki slediti, nam pošljite e-mail na info@printalnica.si ali nas pokličite na 040 322 365, mi pa vam posredujemo sledilno številko vašega paketa.

Kakšno je minimalno naročilo?2022-02-24T17:45:25+00:00

Minimalno naročilo je 1 kos.

Za nas so vsa naročila dobrodošla. Tudi najmanjšim naročilom bomo posvetili enako pozornosti pri kvaliteti in hitrosti izdelave.

Kakšni so popusti?2022-02-24T17:47:40+00:00

Popusti so različni in so odvisni od artikla in količine. Za večje količine nas kontaktirajte na e-mail info@printalnica.si ali pokličite na 040 322 365.

Prav tako obstaja možnost dodatnega popusta, ki ga dobite z vpisom kode na blagajni. Kode so odvisne od akcij, ki jih imamo. S kodami boste na tekočem najlažje, če boste spremljali našo FB in IG stran, kjer se trudimo čim več objavljati.

Ali se lahko na vas obrnemo tudi po sponzorska sredstva?2022-02-24T17:49:13+00:00

Na nas se lahko obrnete po sponzorska sredstva, a ker je takšnih prošenj veliko, se seveda ne moremo odzvati na vsako. Pa vendar, če imate dobrodelno pobudo oz. projekt nam pišite in stopili bomo v stik z vami, ter vam skušali pomagati pri vašem dogodku.

Ali lahko spremenim podatke na računu?2022-02-24T17:50:10+00:00

Podatke na računu lahko spremenite le, če gre za račun, ki ni bil davčno potrjen. Prosimo, da vnaprej sporočite, če bi želeli spremeniti podatke, glede na tiste, vpisane ob oddaji naročila, ali če bi želeli račun na podjetje. V tem primeru nam posredujte podatke podjetja, na katerega naj bi vam izdali račun.

Naročilo sem pomotoma plačal dvakrat. Kaj naredim?2022-02-24T17:51:30+00:00

Če ste pomotoma plačali dvakrat, nam to čimprej sporočite.

Ni problema, prihaja tudi do napak. Sporočite nam, kdaj ste račun plačali, mi bomo preverili nakazila in vam ob dvojnem nakazilu denar vrnili na isti račun.

Ne najdem izdelka, ki ga potrebujem!2022-02-24T17:53:10+00:00

Če ne najdete izdelka, ki ga potrebujete, bodite brez skrbi. Vsega pač ne moremo imeti na spletu. Če imate kakšne posebne želje, nas kontaktirajte na e-mail info@printalnica.si ali nas pokličite na 040 322 365. Z veseljem vam bomo pomagali po svojih najboljših močeh.

Z izdelkom nisem zadovoljen! Kaj narediti?2022-02-24T17:55:05+00:00

Če z izdelkom niste zadovoljni in boste imeli za to utemeljen razlog, vam bomo izdelek brezplačno ponovno natisnili, ali pa vam bomo preprosto vrnili vaše plačilo.

 

Lahko spremenim ali prekličem že oddano naročilo?2022-02-24T17:56:35+00:00

Naročilo lahko le prekličete in oddate novo. V kolikor bo znesek novega naročila večji od že plačanega (če ste izbrali tak način plačila), bo naročilo potrjeno šele, ko se poravna razlika. V kolikor bo znesek novega naročila manjši, gre naročilo avtomatsko v izdelavo, razlika pa bo v roku nekaj dni vrnjena na vaš račun.

Kako opravim spletni nakup?2022-02-24T18:00:56+00:00

Spletni nakup opravite v nekaj enostavnih korakih:

  • izberete artikel in ga v željeni količini dodate v košarico
  • naložite željeno datoteko za tisk
  • v košarici najdete končni izračun cene za vaše naročilo
  • po vnešenih podatkih za dostavo in izbranem plačilu naročilo oddate
  • v kolikor ste izbrali predhodno plačilo, ga izvedete

Vi opravite naročilo/nakup, mi pa vam ga pripravimo in odpošljemo v čimkrajšem času.

ZA DODATNA VPRAŠANJA NAM PIŠI
Go to Top